woensdag 15 april 2015

Dinsdag 14 april Hollywood Studios



Een drukke dag was het weer. Omdat we zeker de avondshow Fantasmic wilden zien, zijn we deze keer niet super vroeg vertrokken. Morgen willen we immers ook nog naar Epcot. Uiteindelijk waren we toch al om 10u07 binnen en zijn we zo vlug mogelijk naar achteraan in het park gewandeld om de eerste voorstelling van de Anna en Elsa 'sing-along' show te kunnen zien. We konden zo binnenwandelen en hadden een plaatsje helemaal rechts van de zaal (niet zo interessant als je mooie foto's van Elsa wil nemen). Persoonlijk vond ik de show niet zo erg leuk, omdat je Anna en vooral Elsa maar heel kort ziet. Ze tonen hooofdzakelijk de stukken van de film waarin de liedjes worden gezongen. Het is dan ook een 'sing-along' show.
Daarna even op de foto met Phineas & Ferb.
 Hoewel ik de studio's hier zeker mooier vind dan in Parijs, is het toch nog steeds niet een park waar ik echt van hou. Hier zijn vooral voorstellingen op bepaalde uren en eigenlijk zijn we een hele dag van de ene naar de andere voorstelling gecrost door het park omdat we rekening hielden met die uren (dit is misschien toch niet zo de bedoeling?). Het voordeel van dit 'crossen' is dat we heel veel hebben kunnen zien. We konden bij elke voorstelling gewoon binnenlopen, zitten en kijken. De muppets (3D) waren leuk, de show van Beauty & The Beast was prachtig! Ook 'the little mermaid' vond ik super (en deed me denken aan lang geleden in Praag).

De Lights, motor, action show had ik al 4 keer gezien en is hier hetzelfde als in Parijs (in mijn ogen toch). Het enige leuke eraan was dat Mc Queen van cars ook even kwam aangereden. Fantasmic is fantastisch! Om 20u30 was het nog heerlijk warm dus dat was sowieso al genieten. Hoewel er onweer en 60% kans op regen was voorspeld, hebben we geen spatje regen gehad. Weeral een geslaagde dag!
Het hoogtepunt vond ik wel dat we in Disney Animation Baymax hebben gezien (uit de film Big Hero 6). Dit is Margot haar grote held. Het was echter nergens aangegeven (we hebben het in ieder geval niet in de show times of de app gezien) en hoewel we super verrast en blij waren hem te zien, was het net te laat om aan te schuiven om op de foto te kunnen met hem. Grote teleurstelling bij een leuke verrassing. We hebben dan maar zo goed als het kan vanop afstand foto's genomen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten