maandag 13 april 2015

Maandag 13 april Rust, shoppen en minigolfen

Margot en mama waren al voor 8u wakker. Mama zat er nog steeds mee in dat papa de photo pass was kwijtgeraakt gisteren. Telkens je bij een disney figuur bent, neemt er iemand van de medewerkers ook foto's en je kan dan je photo pass (die je bij de eerste figuur krijgt) laten inscannen, zodat je thuis op je computer de foto's kan bekijken en eventueel kopen. We hadden telkens zelf wel foto's getrokken, maar toch, ik vond ze niet allemaal even goed. Op de computer even opgezocht en als je wat gegevens doorgeeft, zoeken ze de foto's wel op voor je, indien je de pass kwijt bent. Maar een garantie heb je niet. Vooraleer dit gedaan te hebben, toch nog even met papa gecheckt of hij 100% zeker is dat hij ze verloren is. "Ze zou nog in de auto kunnen liggen, als ze tijdens het rijden eruit is gevallen". Mama en Margot vliegensvlug in de auto gaan zoeken en ja, jippie, daar lag de pass tussen de zetels. Vlug een account aangemaakt en de code van de pass ingegeven, maar helaas, ze staan nog niet online. Nog even geduld hebben.
Een tip, neem een foto van de code van de pas, voor het geval je hem kwijtgeraakt...

Voor de rest heeft Amber lekker uitgeslapen, is papa nog wat stokbrood, melk en fruitsap in de Publix gaan kopen en heb ik me eindelijk eens op de blog gestort. Hopelijk kan ik 1 van de dagen ook nog wat van onze rondreis (met vertraging dus) publiceren.
De kindjes zitten weeral een hele tijd in het zwembad te spelen terwijl ik hier lekker op het terras tegen 120km/u deze blog zit in te typen ;-)

Straks naar 1 of ander mall of de outlets en nog proberen te gaan minigolfen met onze 'waterparks & more' optie. Dit moet wel voor 4pm gebeuren.
En het is nu al bijna middag. Tijd voor actie!

We zijn uiteindelijk naar Fantasia Gardens minigolf geweest. Wel leuk en heb weer 2 hole in ones geslagen. Het parcours was dan ook niet echt moeilijk. We hebben, wegens de kinderen, ook voor de makkelijkste van de 2 parcours gekozen.

Daarna zijn we naar de Vineland outletstores gereden, een rok bij Gap gekocht, met meer korting dan verwacht. Altijd leuk :-) Omdat ik in Californie in maart zulke super goede sandalen had gekocht bij Aerosoles heb ik hier hetzelfde paar nogmaals gekocht. Moet kunnen he ;-) En een stuk goedkoper dan het eerste paar. Ik heb ineens ook nog een ander paar instekers gekocht. Dan een Brownie en Frozen yoghurt gegeten bij euh, ik weet het al niet meer, en hop naar de Sketchers winkel. In CA had ik er al hele leuke fleurige kinderschoenen gezien en gelukkig vonden onze kindjes ze ook leuk. Ineens 5 paar gekocht (voor 2 meisjes)... Super gelukkig zijn ze. Vooral Amber, die al enkele jaren een echte shoe fashionista is (of hoe noem je dat?).
Nog vlug voor de eerste keer de Outback gaan uitproberen. De onion bloom is inderdaad lekker (en greasy..), maar wat te veel voor met 2. Nog een lekkere outback steak gegeten met ceasar salad en baked potato. Hmmm hmmm. lekker lekker. En dan weer vlug naar 'huis' zodat Amber in bed kon want morgen gaan we naar de Hollywood Studios!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten